Recenze na sarkastického vtipálka Deadpoola a jeho Klasické příběhy

Autor: Mark Waid, Robert Liefeld, Fabian Nicieza & Joe Kelly

Počet stran: 268

Nakladatelství: @crew_komiks

Moc děkujeme nakladatelství @crew_komiks, které nám ve spolupráci poslalo tento komiks.

Anotace

Užvaněný žoldák, zabiják s elánem, nejsarkastičtější vtipálek Projektu X přichází nyní ve sbírce svých nejstarších příběhů!

Deadpool, v závěsu se svým pomocníčkem Weaselem, vyráží hledat lásku, peníze a pořádnou melu – nikoliv nutně v tomto pořadí –, jenom aby se vzápětí dozvěděl, že jej pronásleduje protivník, kterého už před lety zabil! Jako kdyby to nestačilo, vloží se do toho Juggernaut, takže dochází ke střetu nezastavitelné síly a nezastavitelné užvaněnosti! Třeba ale nemusí být vše ztraceno, pokud se smyslné Siryn povede přivést všechny trochu k rozumu. Vydá se Deadpool za lepším životem veden voláním svého srdce, nebo zůstane na cestě chaosu, kterou si sám vytyčil? Odpověď zní: Ano! No a do toho tady hostují New Mutants, Banshee, Sasquatch a kdoví kdo ještě!

V této sbírce najdete příběhy původně vydané v sešitech New Mutants č. 98, Deadpool: The Circle Chase č. 1–4, Deadpool (1994) č. 1–4 a Deadpool (1997) č. 1, jejichž scenáristy jsou Fabian Nicieza, Rob Liefeld, Mark Waid a Joe Kelly a kresebně se na nich podíleli Rob Liefeld, Joe Madureira, Ian Churchill, Lee Weeks, Ken Lashley a Ed McGuinness.

Tak se i Deadpool dostal mezi legendy Marvel. Za mě určitě zaslouženě, i když se najde spousta jeho odpůrců. Wade je tu už s námi spoustu let, a má za sebou spoustu horších ale i lepších příběhů. Zde dostáváme výběr těch docela povedených. Za mě nejde v Deadpoolovi o nejlepší příběh a propracované vyprávění ale o samotného Deadpoola a jeho ostrovtip. Najdeme spoustu jiných hrdinů, co mají mnohém lepší osobní příběhy. Hrdinové jsou vytvoření tak, aby se lidé v nich viděli. Deadpool je jiný a mě to baví, není ani zlý ani hodný, většinou reaguje na danou situaci a to mě baví.

Tento komiks nám dává vše, co je nám Wade Wilson schopný dat. Jedná se o zábavné, šílené a hláškama přecpané dílo. Wade je prostě svůj a dává nám to na každé stránce znát, pro nic za nic se mu neříká „Držkatý žoldák“. Tento antihrdina je postavený na zábavě a osobním projevu a nekončících akčních scénách, těch tu je až dost a určitě vás komiks nebude nudit. Najdeme zde více příběhu, některé na sebe navazují, jiné ne. Hodně mě baví Deadpoolova mysl, jenž funguje na hraně normality a šílenství. Často propadá depresím a mění je v agresi, je to zajímavé a určitě jiné, než klasičtí vždy dobří hrdinové.

deadpool
deadpool
deadpool

V tomto komiksu najdeme příběhy, které byli napsány před více jak 20 lety, takže to na kresbě jde znát. Na první pohled, jde vidět, že už má své roky. Mě se ale líbí, když se komiks vydává v originální podobě i spoustu let poté, aspoň vidíme, jak vznikaly legendy a jak vypadaly. Samozřejmě, zde najdeme i jeden nový příběh, kde dostáváme moderní digitální kresbu. Ta je líbivá ale přijde mi až moc dokonalá. Celkově se jedná o dobrý komiks, Deadpoola řadíme k těm lepším postavám ze světa Marvel, akorát mu zatím nebyla přiřazena žádná obří role v nějakém epickém příběhu. Wade by ale o to stejně nestal je to jen žoldák… Sice nejlepší na světě ale furt žoldák 😁👍.

Na našem Instagramu máme také recenzi na Občanskou válku, ze série Legendy Marvelu.

Pro načtení recenze klikni na obrázek 👇

Máte rádi Deadpoola? Nebo máte radši jiného hrdinu? Líbil se vám filmový Wade Wilson?