Recenze na temnou detektivní mangu - Sériový vrah se směje mezi kapkami deště 2

napsal Robin 🦴 28.03.2024

Název díla: Muzeum: Sériový vrah se směje mezi kapkami deště 2

Autor: Rjósuke Tomoe

Počet stran: 240

Děkujeme nakladatelství @crew_komiks za zaslání mangy.

Druhý díl manga série “Muzeum: Sériový vrah se směje mezi kapkami deště 2” od autora Rjósuke Tomoe pokračuje v temném a napínavém příběhu, který mě už v prvním díle úplně přikoval a nepustil. Vrchní inspektor Tokijské metropolitní policie, Hisašiho Sawamura pátrá po tajemném vrahovi v žabí masce. Tento podivný vrah vraždí soudce a soudní porotce, kteří v minulosti chybně rozhodovali o trestu smrti pro jednoho muže. Mezi jeho oběťmi je i Sawamurova zanedbávaná manželka, která nedávno opustila domov spolu se tříletým synem. Sawamura se je snaží nalézt a zabránit tomu, aby je vrah v žabí masce usmrtil.

Druhý díl nabízí brutální scény, které by mohly vypadat jako z filmu Saw. Autor se zaměřuje na Hisašiho osobní motivaci, když vrah unese jeho rodinu. Hisaši se pustí do pátrání s neústupností a odhodláním pátracího psa. Přestože se dostane velmi blízko, karta se rychle obrací a napětí stoupá, příběh graduje a nikdy nevíte co se stane na další stránce.

Kresba v druhém dílu je stejně působivá jako v prvním, a retrospektivy dodávají příběhu hloubku. Mrazení v zátylku budete cítit i tentokrát. Jedná se o mangu s nezapomenutelnou atmosféru a originálním stylem.
Jedinou výtku mám k délce sešitu. Ten byl docela krátký a aby nebyla manga příliš úzká nalezneme na konci ještě krátký příběh, který nemá s hlavním příběhem nic společného.

Celkově je toto pokračování kvalitním thrillerem, který si udržuje napětí a dramatické okamžiky. Těším se na finále této série, které slibuje uspokojivé završení.

Hodnocení 5🐸/5🐸