“Recenze Na Druhý Díl Manga Série Jujutsu Kaisen - Prokleté Lůno”

Název díla: Jujutsu Kaisen – Prokleté lůno

Autor: Gege Akutami

Počet stran: 196

Děkujeme nakladatelství @crew_komiks za zaslání recenzního výtisku této knihy.

Itadori byl spolu se svými spolužáky z prvního ročníku vyslán zachránit přeživší z nápravného zařízení pro mladistvé, kde se zjevilo prokleté lůno. Na místě však zjistili, že se z lůna vyvinul prokletý duch zvláštní třídy, a co hůř, zahnal je svým útokem do kouta. Itadorimu tak nezbyla jiná možnost než vypustit Sukunu. Ale pomůže jim? Nebo se všechno jen ještě víc zhorší?

Prokleté lůno je název druhého dílu pro mě velmi zábavné a zajímavé mangy Jujutsu Kaisen. Po prvním díle jsem čekal více kleteb a více boje proti nim. Dostal jsem něco trochu jiného, ne že by to bylo špatně, ale stala se pro mě tato manga kvůli tomu hůře uchopitelná. V příběhu se více či méně skoro vůbec neposuneme. Navíc místo toho abych více poznal charakter postav z prvního dílu tu dostávám několik dějových linek při, kterých se sice objevují postavy, které jsou nám známe ale jejich prostor je rozdělen mezi další nově příchozí postavy (například Panda 🐼 je hodně šílená postava).

Osobně se mi líbí vnitřní souboj Itadoriho se Sukunou, je to zábavné a pro mě se toto stává ústředním bodem mangy. Velmi mě zaujala postava Satoru Godžo, který tu dostává hodně prostoru a ukazuje hodně pozitivní stránku zaklínačů. Díky němu víme, že tu nejsou jen do počtu a vážně dokážou kletbám zatopit až je zesměšnit. Myslím, že po Sukunovi nejzajímavější postava. Je tajemný, mocný, osobitý a kladně smýšlející, super kombinace.

Na další díl nás láká určitě vize osobního souboje mezi Itadorim a Sukunou, jelikož oba charaktery jsou mi velmi sympatické a jejich názorové výměny mě velmi bavily. Uvidíme, co nám ještě předvede Satoru a hlavní dvojice záporáků, kteří zde byli velmi lehce představeni. Navíc se má v následujícím díle odehrávat soutěž v zaklínání mezi zaklínačskými školami, což zní velmi zajímavě.

Vizuál je dobrý, taková klasická manga kresba. Nic, z čeho bych byl úplně u vytržení ale určitě není nejhorší. Manga se čte dobře a nikde mě nic neruší, textová okna jsou dobře umístěna a vše sedí jak má.

Závěrem, se jedná o hodně vyplňující díl, pokračovalo seznamování se světem a dalšími novými postavami. Určitě si počkám, co ukáže třetí díl…

Hodnocení 3⭐/5⭐

Máte rádi mangy? Koukněte zde na další recenze 👇